Dlyergn benimde çikolata kistim var ve 5.5 haftalık hamileyim. Kistim sol taraftaydı ve ara sıra sol tarafımda ağrı oluyor. Birde kistimin olduğu yerde bi doluluk ağırlık hissi oluyor. Henüz doktora gitmedim perşembe günü randevum var. Ama ben çoğu kişiden gebelikle kist baskılanır diye duymuştum. Hatta çikolata kistinden kurtulmak içinde doktorlar genelde gebelik öneriyor