esmerbomba _1blog_meselesi_ benimde 1 nisann 😅 cuma günü inşaallah Çarşamba günü gidip testlerini halledecegim 🥳
Fatmacglr _1blog_meselesi_ pcr testi illa yapılmalımı her hastane istiyo mu arkadaşım devlet hastanesinde sezeryan oldu planlı ama pcr testi yapılmadı
Aymilanin_kardesi _1blog_meselesi_ merhaba tamnoac haftalık oluyorsunuz ve bebeğinizi kilosu kaç Acaba 😊 ciğer geliştirici vs kullandınız mı
esmerbomba eczasli kan testi pcr testi EKG özel hastane olduğu için devlet genelde sadece kan alıyor birde anestezi uzmanı ile görüşüyorsun
Janjangelecek Benim doğum günüm 8 Nisan ve o gün dogumum vsr çok heyecanlıyım kızımla aynı gün doğmak istedim
KaranAlpgeliyor 4 Nisan 🥰 bugün tahlilleri verdim cumartesi günü gel covid testi yapalım dediler çok heyecanliyim spinal sezeryan olacak bı taraftan da korkuyorum 😄
KaranAlpgeliyor Nilizze amiin inşallah hicbirsey bilmiyorum ya zaman yaklastikca tedirginlik başlıyor sanki 😄
melidi Benim de 11 nisan da olacak cokkkkkk heyecanlıyım 😍 hem doğsun istiyorum hem üzülüyorum sanki😍
Estrella _1blog_meselesi_ 1 nisan spinal benim de canım 2 gün sonra 😲😬🌸 Sağ salim kuzagımıza alalım artık bebeleri inşallah 🧡 ben de gecen hafta dogurayım artık diyordum şimdi 2 gün kalımca hüzünlüyüm hareketlerini artık karnımda hissedemeyecegim diye 🥺