Imasleeper Aaleyna1 benim 36+4 ama gelişimi 34 den geliyor minyonmuş bebeğim onun dışında problemi yok, doktorda dedi iki haftalık oynamalar çok önemli değil diye
iremcannn1907 Aaleyna1 ilk haftalar geriden de gelse haftasını yakalar genelde. Senin yapı olarak küçük olacak sanırım 🥰 sağlığıyla ilgili bir problem yoksa hiç korkma canım. 2 3 hafta geride olanlar var.
Nazlierdemir iremcannn1907 benimde öyle ben şuan 38+3 um geriden geliyor diye doğumu da geriden hesaplamiycam dimi son adet tarihime göre hesapliycam