Merhabalar öncelikle geçmiş olsun Rabbim hiç bir anneye bu duyguyu yaştmasin benim 24.haftamda perinotoliji uzmanı sağ lobda iki tane ariknoik kistin olduğunu söylemişti 28.haftayi beklememi ve emar cektirmem gerektiğini söyledi bekledik bizde o vakte kadar en son istemeye istemeye o emari çektim bebeğim o seslerden o kadar korktuki bin pismam oldum çektigime Rabbime şükürler olsun herhangi bir kist tespit edilemedi varsa geçmişti belkide umut ediyorum ki sizin bebeğinizinde o tarihe kadar geçecektir kalbinizi ferah tutun bol bol dua edin biznillah sizlerde hayırlı sonuçlar alacaksınız insalalh 💐