Merhaba hanımlar. Kızımla 20.haftaya girdik. Bu ve bundan sonraki zamanlarla alakalı tecrübelerinizi bizimle paylaşır mısınız ? Neler yaşadınız ? ve şimdiden yapmam gereken bir şey var mı ? Vb. Şimdiden teşekkür ederiz♥️ Herkes bebişine sağlıkla kavuşsun inşallah 🤲🐣