kuzeymomsss visneliayran uygulamaya göre son 49 ama sezeryan olacağım için büyük ihtimal son 39 veya 35 💙
visneliayran ayseguuuLLL_ aynıyıız 🥰🧡 nasıl gidiyor sizde durumlar, bizim günümüz günümüze tutmuyor 😬🌼🧡
Esra_derin Son 42 inşallah, bebiş doğdu butonunu görünce gözlerim yaşardı 🥲 riskli gebelik olunca bu günleri görebileceğimi düşünmemiştim 😅
visneliayran Esra_derin yaşayan bilir, çok iyi anlıyorum o yüzden sizi🌼 ben hala arada korkuyorum çok normal demek ki hepimize yerleşiyor, bende riskli gruptandım.. Sağlıcakla kavuşun inşallah🌼🧡🤲
visneliayran Eda3 nerdeyse aynıyız😻🥰🌼🧡 sizin nasıl gidiyor, bizim oğlan mı bir tek kıpırdak bu ara bazen çok merak ediyorum😁🥰🌼 insan kendiyle aynı zamanda olanlarla konuşmayı çok istiyormuş size de oluyor mu 🌼🧡
ayseguuuLLL_ visneliayran biz günü gününe gidiyoduk hep en son ki kontrolümüzde 5 gün önden gidiyo dedi bunun zararı yokmuş sormuştum bu hafta aşırı hareketli ama sizdede öyle mi 🤗
visneliayran papatya56 ayyy bana ilk zamanlar geçmiyor gibi geliyordu🥲 şimdi de daha hızlı geçsin daha fazla kilo da almayayım diyorum 😁 şaka bir yana doğsa da sımsıkı sarılsam istiyorum 🌼🧡 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤲🧡🌼
visneliayran nmtock41 yalnız değilsiniz, şu sayıyı görünce sanki bitti bitecek gibi geliyor bana da 😁 sağlıcakla kavuşalım 🌼🥰🧡🤲
Eda3 visneliayran bizimde oğlumla pırpırız bu sıra gerçekten hiç durmuyor sürekli hareketliyiz azıcık öndeyiz haftasına göre gram olarak bakalım 🌸🌸🌸😍 fiziksel olarak halsizlik yaşıyorum sizin nasıl gidiyor bebeğin gramı kaç acaba benim 24+5 de 840 gram dedi şimdi 26 olduk bakalım 🤷♀️