Merve9194 ben 4 ay kimseye soylemedim sonra söyledim ama etrafımda bu tarz hikayeleri anlatan az da olsa insan vardı bazı haftaları endişe ile geçirdim hatta eşimin başını sisirdim. Çok şükür 30 a geldik. Sen hiç aldırma onlara. Kendin dikkat ettikten sonra gerisi nasip