Merhabalar arkadaşlar öncelikle hepinizin bebeği hayırlı olsun .
Bir sorum olacak ?
- Haftada doktorumuz bebegimize %90 kız dedi
Benim 2.5 yaşında bı oğlum var hep kız istiyordum zaten duyuncada çok sevindim.
Başından beri ne zaman sağlıklı bir kızım olur
inşallah dediysem eşim ve kayınvalidemgil inatla erkek olcak. Arkası erkek . Kız olsa da napalim severiz falan yapiyolar.
Ya ben mesela etrafimda sevdiğim insanlara dilek dua ediceksem onlarin gonlund n geçeni dilerim.
Kız olacağını duyunca 12.0haftafa daha kesin değilken olsun sağlıklı olsunda falan dedi kayınvalidem.
Eşim hala pipiyi görürsen üzülme diyo🤦😡
Ben de dayanamadım bı iki zıbın çorap aldım pembe bı heves annenleride görüntülü ara görsünler sevinsinler dedim. Hala erkek olursa napcan diyorlar . G.tme s.kcam afedersiniz.
Size sorum , ya hu insana :ay çok sevindim kızım, kızın olsun çok istiyodun gönlüne göre oldu sağlıkla kucagina al demek bu kadar mı zor.
Belki de erkek daha bı sonraki kontrolde tam belli olcak. Erkek olursa da ben demiştime donucem olay . Neyse sağlıklı olsunda Allah ne derse o olur
Ya sorum şu
Bı insana iyi dilekte duada bulunmak bu kadar zormu sanki düşman miyiz. Aramızda kötü değil yani ayri sehirlerdeyiz çok samimi değiliz ama.