1Sedaakkurt_47 Kızlar adetim 5 gündür geçikti daha fazla dayanamadım geldim kan vermeye sizce varsa çıkar mı ? 🙏🏻🙏🏻🥺🤲🏻
Gulsurmeli 1Sedaakkurt_47 Ben regl olacağım gün test yaptım hamile olduğumu böyle öğrendim. Sizde baya gecikme var, eğer gebelik varsa çıkar. İnşallah vardır. 💝
melikedelibas @1Sedaakkurt_47 Ev tipi test yapmış mıydınız acaba benimde gecikti ben yaptım ama negatif ondan soruyorum
1Sedaakkurt_47 melikedelibas evet yapmıştım silik çizgi çıktı daha sonra tekrar yaptım renk dağılması oldu
feyzacodel Benimde beş gün gecikti kaset testte çıkmıyor yarın kan vereceğim, sizin sonuç ne çıktı 🥺🥺