Sibelsamet
Kızlar merhabalar. Günde 2 kere falan kasıklarımda ağrı oluyor. Adet sancısı gibi, ağrı kendini hissettiriyo ve biraz da acı veriyor, yaklaşık 5 dk sürüyor. Yalancı kasılmadır diye düşündüm ama o kasılmalardan sonra tuvalet ihtiyacım oluyor. Ve yapınca da rahatliyorum. Bi ara bi post açılmıştı yanlış hatırlamıyorsam doğum sancısı diye gitmişti biri hastaneye ama gaz sıkışması olduğu ortaya çıkmıştı. Bende de böyle bi şey mi var acaba? Yaşayan varsa bi aydınlatsa.