Snur24 26 haftalık hamileyim bugün kontrolde doktor suyumun biraz fazla olduğunu tatlı şeylerden uzak durmamı söyledi. Korktum başına gelen var mı acaba?
00000000kerem Emine5534 şekeri yükselten yiyecekler bebeğin çişini fazla yapmasına sebep oluyormuş dolayısıyla suyu artmış oluyor benim de suyum fazla
Snur24 Emine5534 denemekte fayda var. Özellikle meyveye dikkat et. Ben günlük kivi muz portakal suyu falan tüketiyodum dozunu da çok kaçırıyodum. Hepsini bırakıp denicem bakalım faydası olacak mı.
Snur24 00000000kerem mantıklı evet. Bir süre şekeri tamamen bıraksam iyi olacak. Meyvenin dozunu çok kaçırıyorum sanırım bu sebep oldu.
Layl Haftada bana da suyun sınırda dedi doktor bende o an çok korktum doktorum sakinleştirdi sağolsun yediklerine dikkat et bol su iç düzelir dedi sonra ki doktor kontrolünde normale döndü çok şükür. Beyaz ekmek ve şekerden bir süre uzak dur canım.