Busrakalperay Kızlar 21 haftaligim bazen bebeğin içerde kaydığını hissediyorum çoğu zamanda özellikle aksam yatmadan önce elimi göbeğime koyunca sanki elimin altında bir kalp varmış o atıyormuş gibi oluyor sizde de boyle mi normal mi bu 🥰