MeyraRana Sibellkocc Ümraniye araştırma hastanesi ama bazen rahatszlnyrm eşim olmuyor Sultanbeyli Ersoy hastanesi ne gidyrm.
Babyym Merve34kacag ben de ikili tarama testi için randevu almaya çalışıyorum ama sürekli karşıma ameliyat sonrası ve jinekolog ama gebelere bakılmıyor diye uyarı geliyor yardim edebilir misiniz nasıl randevu alabildiniz
zbydslck sulesaniyar Serçin hanıma gidiyorum. Sertan beyde çok iyi ama onada gebelik öncesi gitmiştim
MeyraRana Saelif ben hep akşam gidiyrdm Nilgün cemil e ama o hastanenin en iyi doktoru Bedia hanımmış ona gitmek nasip olmadı.
zbydslck papatya56 bende kısmetse 😊 ebeler falan herkes iyi bide normali destekliyorlar. Rabbm sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin hepimize