Selcan_91 aslında akıntı bir kadın için normal sayılır. Vücudun işleyişi bu şekilde bitirmeye çlışmak yerine onla yaşamayı öğrenmek lazım. lakin kokusuz ve renksiz olması gerekiyor. Eğer kokulu, vajinada yanma,ağrı varsa enfeksiyon da var demektir. O işte sana ve
bebeğe zarar verebilir. Bir de gebelikte kıntı daha çok artıyor.