Bebebebem hayretler içerisindeyim gerçekten hangi devirde yaşıyoruz ya her bilgi elimizin altında lütfen onun bunun ağzına bakmayın açın doktorlar kendi bloglarında bile yazıyorlar ilk 6 ay suya bile gerek yok diye. böyle sorular görünce geriliyorum gerçekten lütfen bebeklerinizi sadece anne sütüyle, sütünüz olmuyorsa da mama ile besleyin başka hiç bir gıda vermeyin