ceymus7 Transferimin 5.günü dayanamadım test yaptırdım oysa 4 gün daha beklemem lazımdı.2 kez test yaptım ikisinde de silik çizgi çıktı sizceeee🙈
Ozlemimm ceymus7 inşallah hayırlı haber alırsın canim bende erken yapmıştım 🙈ama 9. Güne kadar beklemiştim sen daha aceleciymissin ayni şekilde silik çıkmıştı hadi hayırlısı 😊
Oznr ceymus7 5. Gunde cikmasi cok cok nadirdir. Ama silik ciktiysa birde kan verin derim. Benim transferin 10. Günü cok silikti kanda beta 74 cikmisti
ceymus7 Ozlemimm bekleyemedim ki🙈ah bu sabırsızlığım!ben de çok şaşırdım yani iki kez yaptım hatta güvenemedim.9.gün kanda test yaptırman gerekiyor o zamana kadar çok kaptırmıcam kendimi
ceymus7 Oznr Benimki dondurulmuş blast embriyoydu acaba ondan mı ki.iğne de kullanmıyorum sadece jel estrofem folik asit onlar yükseltmemiştir dimi?Ben de şaşırdım beklemiyordum iki kez yaptım birde :)
Bilgenizamo Eğer 5 günlük embriyo transferi ise hamilesiniz, gözünüz aydın. Bol bol ananas yiyin, tutunmasına fayda sağlar.
Nefesliva ceymus7 canım benımde 5 ci günü silik çıkmıştı ertesi gün aynı satte gene yaptım sonraki gün gene hep biraz daha belirginleşti😂9 cu günde bildin belliydi sonra kan verdim
Ozge3747 ceymus7 canım benim de dondurulmuş blast embriyoydu iğne jel estofem folik asit bir de ek bir vitamin kullandım 8. Gün testte net çizgi çıktı 11. Gün kan testi 1092ydi
Ezo55 Bende 6. Gun yapmıstım ıkıncı cızgı cıktı 8. Gun kan verdım 358 cıkmıstı cok sukur suan 26+3olduk vardır senınde hamılesın ıcıme dogdu sankı
Meryemim ceymus7 inşaAllah hayırlısıyla tutmuştur :) ama kullanılan hormon ilaçları dolayısıyla yalancı pozitif sonuçlarda olabiliyomuş öyle duymuştum.hakkınızda hayırlısı olsun :)