G-A-M-Z-E 39+2de doğdu canım sabah 10gibi nişanım geldi sonra hafif hafif adet sancısı gibi kasıklarımda ve bacaklarımda sancılarım oldu kesildi gün boyu böyleydi akşam 10gibi banyo yaptım sıcak suyla 12 gibi yattım uyudum sabaha karşı 5te suyum geldi 6da hastaneye 3 cm açıklıkla yatışım yapıldı lavman açıklık kontrolleri falan sabah artık açıklık 6 cm olmuştu doktor squat yapmamı söyledi ama yapamadım cesaret edemedim kalkmaya sonra suni sancı takıldı ben kalkmadığım için sonra doğuma alındım 12de doğurmuştum kesi atıldı ama acı hissetmedimbiraz dikişkerde acıka oldu 1de odadaydım bebeğimle doğumdan snra herşey geçmişti sancım vs kalmamıştı hiç