Ckayhan Selam kızlar. Siz hangi bebek arabasını aldınız? Bir türlü karar veremiyorum. En çok Cybex priam ve bugaboo bee 6 arasında kaldım. Kullananlar var mı?
Imasleeper Ckayhan civilde indirim vsrken baby force travel sistem aldım 4baby ile aynı markası değişik sadece. daha kullanmadık teyzesi doğunca kullancaz ama bi iki sürdüm gayet kolay itiliyor hafif araba ve boyu boyuma göre (1.58) 😂😂😂
Imasleeper sedefkaya1 inşallahh ya :)) ama alırken bana tekerleklerin demirlerini arada yağlayın kesinlikle dediler, size demedilerse uyarayım yoksa tekerlek zımbırtıları kötü oluyomuşşş
Ckayhan kubss89 memnun musunuz? Benim de ilk istediğimdi ama sanki kullanım alanı dar gibi alt sepeti falan 😂🤣 bilemedim çok kararsız kaldım
kubss89 Ckayhan ben 8 once aldm ilk kizima cok hantal bir araba ve buyuk bagaj lazim gorselligi harika ama gerisi uzucu
OksijenliSu Size tavsiyem travel sistem bebek arabasından uzak durun. 😒🙄 Hele ki tayinciyseniz. Arabaya sığmıyor. Taşıması zor. 😑