Kızlar hamileliğimi ilk öğrendiğimde yani doktora gittiğimde son adet tarihinden 1 hafta geride çıkmıştı yani kese haftaya göre gerideydi. Son adet tarihim 26 ağustos ama doktor 1 Eylül kabul etti . Şimdi kontrole gidince 1 Eylül olarak hesaplanıyor hep 29 haftalık olmuş oluyor yani . Bebek şimdi 2 hafta ileriden gidiyormuş erken doğum riskim de var ilk bebeğim erken doğduğu için. Benim şimdi gerçek sat a göre mi doktora göre mi hesap etmem lazım . Bir an önce 30lara geçmek istiyorum da zaten ne kadar ileri olursa o kadar iyi diye 🤦♀️