Kızlar göğüs kalkanı ya da kapağı, gümüşleri var, silikonları var vs. Kullanan herkes yara olmaması hususunda çok işe yaradığını söylüyor. Doğuma 3 hafta civarı kaldı. Acaba alsam mı, nasıl bir sey alsam bilemedim. Yardımcı olur musunuz? Baby mom gümüş kapak var mesela ya da avent silikon var gözüme çarpan. Ne diyorsunuz?