Sumeyyeerdem Emine_45 62 ile hamile kaldım şu an 75 7. Ayımın bitmesine 4 gün kaldı ikizlere hamileyim 👩👧👦
munevveralakaya46 MeyraRana bende 76 ile hamile oldum 95 im aşırı yemedim kronik kabızlık sıkıntım var almanın önüne geçemedim bir türlü sağlıklı besleniyorum abur cubur hiç yemiyorum sayılır nasip diyorum artık inşallah veririm 😕
Duha35 31.5 haftalık 12 kilo aldım. Doktora göre çok aldım bundan sonra 3 kilo alma hakkım var. Ama ben sürekli yemek istiyorum doymuyorum
berilkomus Haftadayız 48le hamile kaldım ilk üç ay bulantılardan kusmalardan dolayı 45e düştüm şimdi 65 kiloyum. 34 bedendim 36 beden oldum ama gören herkes hiç değişmemişsin kilo almadın mı diyor sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🤦🏻♀️😄
mavi01_ Emine_45 62 ile hamile kaldım şuan 30+6 yım ve kilo 78 🥲 umduğumdan fazla aldım ama iki aydır soğuklardan eve tıkılıp kaldım maalesef
Meri3220 munevveralakaya46 bende 77 ile hamile kaldım 93üm şuan bende de gebelik şekeri çıktı birde ilk 4 ay yattım düşük tehlikem oldu. Valla ilk kafaya taktım da sonradan baktım yapacak bişey yok bebeğim sağlıklı olsun tek yeter kilo verilir yine
MeyraRana munevveralakaya46 cnm bu kilo alımı yemekle alakası yok ben az yediğim halde bu kadar şiştim bide ilaçlar yüzünden şişiyorm vitamin hapı kullandığm için tuvalete çıkamıyorum kabız oluyorum haftada bi kere çıkıyrm yani zor bi durum. Ve 19.haftadan sonra hızlı kilo alımına başladım.