Tmklslh Çevremde gördüklerime ve hasta bakıcı/hemşire akraba ve tanıdıklarıma danıştım.
Sezeryan da olsa normal doğum da olsa; ilk gün kesinlikle gecelik.Çünkü kanama ve dikiş kontrolü yapılıyor.Ayrıca dirsekden yukarı askılı değil ama yarım kollu olursa rahat olurmuş çünkü serum vs takılabiliyor.Sonrasında kişisel rahatlığa göre pijama da olabilir.
Beden olarak da 9 aylık doğumdan sonra karnın inmesi ile ortalama 6 aylık gibi bir şişlik kalıyormuş ilk etapta.
Ben normal doğum bekliyorum bir aksilik çıkmazsa,şuanda 31+3 haftalığım.Doğumum muhtemel kasım ilk haftası.Bu hafta alıcam süslü lohusa takımımı.Bunun dışında doğumdan hemen sonra kanamalı ve kontrol zamanında giymek için,gerekirse çöpe bile atabileceğim şekilde 2 tane pazen göğüs altına kadar açılabilen yarım kollu gecelik aldım pazardan.Baticon oldu kan oldu vs battı diye düşünemicem.Onun dışında evde henüz 2 kere giydiğim güzel bir pijama takımım var sabahlıklı onu da alcam yanıma.Sırtıma yelek,çorap vs de koycam.Çünkü çeşitli ameliyat olaylarım olmuştu. Kimisinde ateş basmıştı kimisinde üşümüştüm,duruma göre kullanırım.