Sgulsah_61 gebelikte antibiyotik kullanımı bazen kullanmamaktan daha az zararlı olduğu icin veriliyor canım ben de kum dökerim hep, ilk çocuğumda da döktüm vücudum kalsiyumu depoluyor, insan her sene kum döker mi düşün artık.. :( ona göre vitamin kullanıyorum vs ona bir baktır bence tekrarlarsa. bir de ben hiç hap antibiyotik kullanmıyorum M ile başlayan saşe şeklinde tek kullanımlık ilaç veriyor doktorum, reçeteli ilaç ismi yazmayayım ama toz böyle gece yatmadan önce içiyorsun sabaha çok rahatlıyorsun hamilelikte de güvenli bir sor istersen hekimine. o da bir grup antibiyotik ama gebelik kategorisi B. emzirirken de kullanabilirsin