Herkeze merhaba ıkizlere hamileyim şuan 22 haftalık hamileyim ve çalışıyorum çalışan olarak bu konuda bilgili olanlarınız yardımcı olabilirmi?
Kaçıncı haftaya kadar çalışabiliyoruz?
Kaçıncı haftaya kadar çalışabilir raporu alıyoruz?
Ve belki bilmedim neler var 😊
Şimdiden çok teşekkür ederim.