Haticelisa Arkadaslar 37 haftada calisamaz raporu alinmasi gerekiyormus.. peki tam olarak 37+0 dami almamiz gerekiyor bilginiz varmi?
Aysunnb Haticelisa 32. Haftada çalışabilir durumdaysan çalışabilir raporu alabiliyosun sana kalmış. Ama 37. Haftada devlet çalıştırmıyo zorunlu birnevi. Ve 37+0 dan sonra alabilirsn veriyolar ama sgkda yine 37+0 olarak görünüyor.
sumelegi Haticelisa Allahallah aslında raporlu oluyorsun ssğlıktan dolayı. Bilemedim tecrübesi olan yazarsa iyi olur