İkinci gebeliğim, ama ilk kez inşallah bebeğimi kucağıma alacam. 34+0 haftalığız oğluşumla. Dün adet sancısı gibi bir sancım oldu ve geçti. Bugün ara ara ince belime sızı giriyor ve geçiyor. Az öncede yine adet sancısı gibi sancı, ince belde ve sol dize kadar sızı vardı geçti. Çalışan biriyim yorgunluktan ve çoğunlukla oturmaktan mı oluyor yoksa yalancı sancılar mı? Nasıl ayırt edebilecez?