Merhaba kızlar bana 22haftada acil serklaj yapıldı şimdi yatak istirAhetindeyim .ameliyyat sonrası doktara gitmemisim çarşambaya randevum var .benden akıntı geliyo sarı amma tünd bu durumda olanlar bu ameliyyat olanlar bana öz yaşadıklarını yaZsın lütfen