23+2 günlük hamileyim 2 ay önce covidden sonra tiroidlerim düşük çıktı. Yarım ilaç kullanıyordum geçen gün kontrol vardı doktor sonuçlara göre bugün ilacımı yarımdan bütüne çıkardı yükselmemiş diye. Bebekte zeka geriliği erken doğum filan yazıyor. İkinci gebeliğim bu ilkinde hiç böyle olmamıştı çok korktum geçmemiş deyince doktor var mı benim gibi olanlar 🙁