Sldensemr Kızlar siz olsanız 1 hafta daha bekler misiniz doktor bugün yatış yapalım dedi ama benim oğlum 42 haftalık doğdu kızım. Şuan 41
meryem_krkmz Sldensemr yani şahsen ben sancımı evde çekmeden hastaneye gitmem suni sançı falan veriyorlar korkuyorum ondan biraz o sebeple sancımı evde çekip suyum geldikten sonra giderim tabi seninki sezeryan sa o ayrı
2anneoluyorum Sldensemr bugün bı doğum hikayesi okuudm etkilendim o yzuden bence suni al baslatsinlar
Honeyinci Benim doktorum en fazla 41. Haftaya kadar bekleriz 42. Ye kadar beklemek riskli dedi bence beklemeyin