Tubaanne1 Kızlar bugün farklı bir doktora gittim 26+2 olması gerekirken 25+1 dedi. Söyledim normal dedi ama içime sinmedi var mı başına gelen?
meryem_krkmz Tubaanne1 bende çok doktora gittim 2 tanenin söylemesine göre 7 ayını doldurdu 2 tanenin de söylemesine göre 6 buçuk aylık olduğunu söylede bende tam net bilmiyorum ne kadarlık olduğunu
haziransekiz Tubaanne1 benim ilk gebeliğim de de gec döllenmeden dolayı bi hafta geriden geliyordu şimdi bu hamileliğim de de bir hafta geriden geliyor adet düzensizliğinden oluyor 😇 hiiic bir şey de olmuyor sağlıklı doğdu oğlum ❤️
Emedko Tubaanne1 cnm normal benimde öyle. Doktorum geç döllenme olmuş o yüzden küçük gözüküyor dedi . Adet tarihini düzenledik 1 hafta ileri aldık. Gayet normal 2 haftaya kadar .
isilbydr Tubaanne1 başka doktora gittim diyorsun canım usg makinesinin markasından tut kullanılan programa göre ölçümler aynı olmuyor. İçini ferah tut.