Kızlar hepimizin bebeğini allah bizlere bağışlasın doğanlara da sağlıklı uzun önürler versin🥰 33+1 olduk bizde oğluşumla bir sorum var. Buaralar çok hareketli ve o kadar güçlü hareket ediyor ki resmen mesanemi delip geçecek sanki öyle bi his var normal mi acaba? Birde bu aralar ev işine kalkıştım mecburen gurbetteyim kendim yapmam lazım eşim yardım edyor sağllsun ama yoruluyorum haliyle. Bi zarar olmadiz değil mi?