Duygu210 Kızlar sol ayağımın adım atarken çukuru acıyor sızı şeklinde öyle bir acıyor ki. Bildiğim kadarıyla fıtığım yoktu yaşayan var mı bunun için bir çözümü olan
Cananyildiz Duygu210 benimde solda hafif bel fıtığım var ama aynı durumu sagda yaşıyorum sağ kalçada doktoruma soracağım bakalm
Fatos8263 Duygu210 ayy Allah yardimcin olsun benim basima gelen gelmis basina maden suyu ic biraz hafifler
Serapa Magnezyum acıyı tam geçirmese de hafifletiyor. Benim de bacak kalça ağrısı cok oluyor maalesef. Doktorunuza danışıp magnezyum kullabilirsiniz
Aydnalp33 Kalça kemiği ağrısına kengi deniyor. Belinizi ve kendinizi sıcak tutmanızı tavsiye ederim . Hamilelik döneminde ortaya çıkıyor bildiğim kadarıyla.
Fatos8263 Duygu210 yok bi sorunu yok dedi doktor 3 cu gebeligim buyudukce baski yapiyormus kemiklerimiz gevsiyormus ondan oyle