Oseb Kizlar beta degerim 5 gun once 420.20 idi Kasiklarmda batma ve kasilma seklinde agrilarim var . Ayakta duramiyorm oturamiyorm sizdede boylecolan var mi ? Daha onceden düsugum vardi
Naz_can Oseb ilk haftalarda oluyo bendede oluyor arada bence dınlen agır ısler yapma ılık dus al ve dınlen bu bı ay kendıne ekstra ozen goster bence ve ıcını rahat tut psıkolojı herseyı cok etkılıyor☺️
Birguzelanne Aynı şey bende de oldu gece yatmadan önce kasıklarımda karnımın alt kısmında bir ağrı hissetmiştim.İnternetten araştırdım baźı siteler normal olabileceğini bazilqri da dusuk belirtisi oldugunu soyluyor.Acaba kac haftalik hamilesiniz
Birguzelanne Naz_can acaba siz kac haftalik hamileyken kasik agrisi yasadiniz ben 10 haftalikken bu agriyi yasadim
Naz_can Ben sağlıkçı oldugum için gözlemlerime ve tıbbi bilgime dayanarak cevapladım hanımefendının problemını .Ben 5 haftalık hamıleyım ve benım bulundugum donemdede kasık agrısı olabılıyor kasık agrısının sıddetı ve sıklıgı onemlı hafıf agrılar ılk aylarda olabılıyor.
Oseb Daha once dusuk yaptigim icin korkuyorm :( 4 haftaligim ben daha ,hicbir is yapmiorm ama oturunca bile agrilarim oluyor
Oseb Acile gittim dusuk onleyici igne yaptilar btam 1830 a cikmis normal mi sizce kizlar . Yarn doktor randevum var kese gorunur mu