Mybaby2022 Merhaba herkese, özel bir şirkette çalışıyorum. 13 haziranda 112 günlük doğum iznine ayrilicam. Rapor parası doğumdan sonramı rapor süresi bitince mi yatar. Bilgisi olan var mı?
iremss Mybaby2022 doğumdan sonra toplu aldım ben ama bildirimlerden kontrol edince paröa parça yatmış görünüyo
Nilayusluakhan Bir maas kadari bi 3000 kusur kira dogum yaptiginiz ay yatiyor geri kalani rapir bitince