Duygubnk Hanımlar benim kasılmalarım var 34te başladı 2 gün yatış yapıp durdurdu. şimdi 35teyiz ve devam ediyor, 2 güne bir nst ye giriyorum. Her an tetikte yüz. Riski olan var mı böyle
Aysem- Duygubnk aynı durumdayız canım 3 günde bir kontrole gidiyorum açılmam var ve rahim kısalıyor yavaş yavaş Allah yardımcımız olsun.