🥰
Yoncaasakin Ekrem dede falan mı
Yoncaasakin Oğlumun adı Yiğit Hasan kendisi de cok seviyor. Bence Yiğit Ekrem de güzel.
Nasipse bende oğlumun adını Atlas koyucam o yüzden oyum Atlasa😍😍
T1996 ismiyle büyüsün inşallah ☺️
HGulsah evet eşimin babasının ismi o koymak istedi bende kırmadım
Yoncaasakin o zaman Atlas Ekrem
Yoncaasakin amin inşallah cümlemizin evlatları inşallah🤲🏻🤲🏻🌸