Burcinmavi Merhaba, Sezeryan ameliyattan kaç gün sonra ayağa kalkıp kimseye ihtiyaç duymayacak hale geliniyor 🤔
Aselmilam Burcinmavi merhaba 😇kişiden kişiye değişen bir durum ben hemen toparlandim ne kadar hareket edersen o kadar hızlı iyilesirsin
iremss Burcinmavi yanş mesela ben hiç amelşyat acısı yürüme sorunu yaşamadım ama müthiş baş ağrısı yaşadım bu da 1 hafta aralıksz sürdü biraz ameliyat sonrası vücut tepkisine bağlı hiçbir sorun olmazsa hastaneden çıkınca rahat olrsnz
ahmetinoznuru Burcinmavi kardeşim bir ayı geçti sezaryen oldu doğumdan bir hafta sonra covit oldu annem yanındaydı ama yine de kendi kalktı eşi de covit olduğu İçin onun ilgilendi bebeğiyle de ilgilendi yemeğini de yaptı ama mümkün mertebe dinlenmek önemli çünkü ameliyat yeri yeni yeni iyileşmeye başladı
Burcinmavi Aselmilam öyle 40unde yatilmiyordur değil mi 🤭 en azından bebeğe bakıp eble ilginecek duruma geliyoruz dur morall Berkin🥲
ozgese-s 1 ay önce sezeryan ile doğum yaptım sezeryan sonrası bol yürüyüş yaptım hatta eve gelince hiç yatmadım bile annemler vardı onlarla hep oturdum evde gezdim 1 hafta sonra kimseye ihtiyaç duymadım tek başımaydım ilk bebeğim olmasına rağmen
2kizanasi 2gun hastanede kaldım zaten 3 gün falan sonrada hiç olmamış gibi oldum yani 1 hafta diyelim. Hiç yatmadım lohusa yatağı sermişti kaynanamin görümceleri onu bile toplatıp sadece gece uyudum normal yani
tatliayminaninannesi Burcinmavi hastanede tektim ameliyat oldum uyandım ve bebeğime tek baktım. Nazlanabileceğim biri olsaydı nazlanırdım valla ama başka ülkedeyim pandemi yüzünden almadılar yanıma kimseyi. Gavur hemsireler de iyimisin diye sormaya bile gelmemişlerdi 🥲
Cansubuse @"Burcinmavi"bir hafta önce spiral sezeryan oldum dördüncü gün ağrılarım geçti bol hareket sıvı tüketimi gerekiyor.en büyük sıkıntım gaz sancısı olmuştu, Oda yürüyüşle geçiyor.
Busraaras_ Burcinmavi Dogumdan ⅘ saat sonra yürüdüm sık sık yürümek iyi geliyor 3. Gün kendim kalabildim 😊