Burcutf Elanurgvn61 küçük biraz yüksek çıkmış gibi geldi ama en iyi doktor değerlendirir. Doktorunuza bir yazın isterseniz böyle çıktı tansiyonum diye
Elanurgvn61 Burcutf devlet hastanesinde takipliyim canım malesef doktora yazamıyorum ulaşamıyorum bakalım haftaya gideceğim o zaman söylerim inşallah bir şey yoktur
Havva1995 1Pamuk Kaşıntı mı var bende sadece kaşıntı vardı 36 ya kadar devam etti gitmesem sonuç kötü olacaktı son anda aldılar
1Pamuk Havva1995 ayy Allah’ım şifa versin hamilelikte kaşıntı tehlikeli Allah’ım sixe bağışlasın şuan çok şükür biraz daha iyiyim ben 🤦🏻♀️dün serum takıldı acilde 🤲🏻