benm aile yatkınlıgım sebebiyle dr 1.aydan itibaren düzenli ölç dedi ve 3,5ayda cok yükselince ünsiline başladık riskleri bebeğin suyunjn artması bebegin iri olması normal doguma engel olması sonucu bebeğin organlarında kalınlaşma gibi riskleri var sağlam diyet eger düşmezse insülin kullanılmalı .kontrol edilmezse hayati rsikler varmış