Eylulperisi Kizlar merhabalar adetime 4 gün var bugün öğlen kahverengi leke geldi geçen ay kimyasal yaşadım ondada leke gelmişti ama adetime 10 gün falan vardı yerleşme kanaması olabilirmi yoksa adetmi sokecek bilemedim başına gelen oldumu