Ay0694 Arkadaşlar 12+3te detaylı ultrasonda cinsiyet yanıltıcı olabilir ama kız görünüyor dedi doktorum..doktorum Prof bu arada..sizce değişir mi? Yani ben alışverişe falan başlamıştım ama burda bi kaç forum okuyunca kafam karıştı
Kizilkafaa Ay0694 Canım bana ikili tarama testi yaptım da duruşunu erkeğe benzettim demişlerdi hatta bir çıkıntı gibi bir şey gördük doktorda kordon da olabilir pipi de olabilir demişti 16. haftada net olarak kız dedi bence 16. haftayı bekle derim ben
Semrasular Ay0694 bize 16.haftamızda erkek dediler net erkek olduğu belliydi ama ben yinede 4lü taramayı bekleyip 20.haftamdan sonra bişeyler almaya başladım 😁