Ceylin680 Anne9283 doktor isterse baktır.ben 7+4de baktırdım bir zararı yok kanama yada akıntı ağrı yada şişlik olmadı.doktor bayandı ve çok nazik ti dikkatli baktı kalp atışını duymak için baktirdim
moom222 Anne9283 7 haftalikken vajinadan bakıldı hc bir sorun olmuyor korkutmayin kendinizi karından gözükmüyor sa alttan bakıyorlar bu bı sorun degil vajinal muayne eicin kötü düşük olur diyenlere lütfen aldırış etmeyin
BeyzaF Anne9283 lekelenme den dolayı doktor hem rengine hemde içten olup olmadığını anlayabilmem için bakmam lazım dedi bende öylelik 4 sefer falan baktırdım öyle bişey varsa mutlaka baktır
Kizilkafaa Anne9283 kese göremediğinde bakıyorlar zaten alttan bakıma da herhangi bir problem yok ben işte bu üç aylarda çok mide bulantı çektiğim için neredeyse iki günde bir acile gidiyorum ve hala acile gittiğimde alttan bakıyorlardı Altan bakıldığında çok hafif bir pembe leke geldi ama bir problem yaşamadım doktoruma da sordum hayır Vajinal bakma da herhangi bir problem olmaz da demişti
Eymeninannesiiiii Neden vajinadan bakılıcak benimde bebek gözükmedi öyle bakmışlardı 5 sefer falan ama sizinde bebeginiz hala kesesi oluşmadıysa o yüzden bakılacaksa bekleyin bebiş büyünce gidin karından gözükür
edaliannee Tabiki zararsız nolur alttan baktırmaya zararlı lafına inanmayın zaten rahim ağzından bakıyor içeriye giren bi şey değil ki . Benm 4 ay kanamam oldu sürekli alttan bakıldı şuan 7 aylığım çok şükür sıkıntı yok. Yav hamilelikte ilişki bile serbest ultrason mu zararlı olcak 😂😂😂😂
Anne9283 edaliannee evet doğru diyosunuz da hep öyle bi söylenti oldu bide daha küçük olduğu için korkuyorum:)
Sabinaa12 edaliannee nasıl kanaman oldu? Ben 7 haftalık hamileyim 2 3 gündür kahveyi rengkte akıntı geliyo 2 3 damla
hukukcuanne_06 Vajinal muayene korkulacak bi şey değil hatta olası enfeksiyon mantar vakalarında erken teşhis sağlıyor, korkmayın inşallah 🥰
Eymeninannesiiiii Anne9283 birazdaysa bekleyip öyle gidin daha çok minnak benimde gözükmemişti 6 haftalıkken 8 kendini gösterdi şuan da 37 haftalık bile olduk darısı size sağlıcakla alın kucagınıza
Anne9283 Kizilkafaa evet zaten olsa doktorlar da önermez bakmazlar. Ama öyle bi söylenti çıktığı için korkmuştum da bişey olmuyosa bende baktırıyım
Nazendehanim Anne9283 riskli gebelikler hep alttan baktiriyor canım için rahat olsun , yani af edersiniz hamileyken ilişkiye giriyorlar muayne neden zararlı oluyor
erdem_agah Anne9283 ben her gittigimde vajinal de bakiyor doktor. Bu konuda çok kirli bilgiler var bence. Zararli olsa doktor yapmaz zaten
yesilliboncuk Anne9283 bence doktor ne diyorsa o şekilde ilerle, benim iki gebeliğimde de ilk haftalarda vajinal bakıldı hiçbir sıkıntı olmadı. doktorum da açıklamıştı zaten tıbben herhangi bir sıkıntısı yok diye, doktorla ilerlemek en faydalı olan bence
Deletedmom7373700 Anne9283 benimde alttan baktı doktor normalde göremediği için rahmin biraz yamuk dedi o yüzden ilk aylarda alttan görmek daha rahatmış
Anne9283 Eymeninannesiiiii sizin karından mı gördüler peki. Benim karından baktılar hiç bişey göremediler
Eymeninannesiiiii Anne9283 6 da karındanw baktılar gözükmedi alttan baktılar yine gözükmedi 8 tekrar gittim karındam gözüktü daha çok minnak içinizi ferah tutun