12+1 olduk 46,5 kg ile hamile kaldım şu an 47,8 kg ile devam ediyoruz, doktorum önceki düşüklerim ve bünyem için ilk 3 ay sonunda 50 kiloyu geçmiş olmam gerektiğini söyledi ama başaramadık neyse ki ben değil bebelak güzel gelişiyor… Kilo alanda alamayan da üzülmesin onların sağlığı en önemlisi ve en kıymetlisi tek derdimiz doğum kilolarımız olsun annişkolar sağlıcakla alalım evlatlarımızı kucaklarımıza 💚👼🏼