ayse_91 kanama derken adet gibi mi lekelenme mi? Zaten progestan vermiştir diye tahmin ediyorum, östrojen bant da kullanıyor musun? bana rahim kalınlaşsın diye bant da verdi çünkü, bu arada doktoruna intralipid’i muhakkak danış. benim de öncekiler tutmadı, transfer günü, keseyi görünce, kalp atışı görünce serum takıldı ilk doğumumda. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin