Nurerdogann Kızlar Doğumdan sonra vücudunuzda değişiklikler oldu mu ? Ne gibi değişiklikler oldu, Ne bileyim normal Doğum yapanlar alt bölgenin eskisi gibi olmadığını söyleyenler falan oldu sizin vücudunuz Doğumdan sonra ne gibi değişimlere uğradı
Sarahh Nurerdogann hiç bir değişiklik olmadı zerre kadar bile , sadece normal doğumda kesi atıldı hava soğukken dışarı çıktığımda sızlıyor oda yıllar geçtikçe geçiyor diyorlar
Deniz93 Nurerdogann bunu ben de çok merak ediyorum kimi normal doğurma sarkıyor falan dıyor 😒kimi sezeryan yapma göbek kalır dıyor 😒 ınsanlar ne kötü ya biri de demıyor hayırlısı neyse öyle doğur diye çok yazık
aysegul8 Nurerdogann Herkesin doğumu kendine özel. Bırakacağı izler de öyle 😊 27 gün önce normal doğum yaptım başka sıkıntılar da çıktı ama dediğim gibi herkesin doğumu kendine özel olduğu için herkeste aynı şeyler olacak diye bişey yok 😊 hamilelikte çatlaklarım olmuştu onlar şuan siyah siyah belli oluyo ama zamanla beyazlar diyorlar bende bekliyorum bakalım inşallah öyle olur 😁
Nilist Normal doğum yaptım 8 sene önce. Herhangi bir deformem yok. Şimdi 32 haftalık hamileyim. Yaşta 36 artık. Yaşayıp göreceğiz.