Merryy38 gnrbdgl bende öyle Çok yeniyiz ve tam şuan bebeğin gelişme aşaması malasef tutamicam ben insalalh sonra borçlarımı tutarım
Tugcemd annelinkoo1 doktoruma sorcam ama burdanda bilgi almak istedim doktorlarında her dedigini yapmak olmuyo bence
Merryy38 Merryy38 bende Ramazan’a hazırlık yapmistim buzluğa börek içli köfte mantı gibi .. nasip bu Ramazan’da böyle gececekmis sağ sağlım kucağımıza alalim da inşallah tutarız kışın 😇🙏🏻
HGulsah Tugcemd Doktorun dedıgını yapmayıp burda bizim dediğimizi mi yapıcan canım 😂 Sonra bebeğim gelısmemis geriden gelıyormus postlarını çok okuruz dinen bile izinliyiz 💜
Eminecak Doktorun daha iyi bilir belki şekerin falan iyiyse tut der. Ben 27 haftalığım tutamicam maalesef oglenleri bir sey yemeden yapamıyorum. Allah nasıp etsin borcumuzu odemeyi, sağ salim kucağımıza bebegimizi alalim 😘
Tugcemd Eminecak Nisa34- çok teşekkürler gerçekten bilgim almak istedigim işte buydu hani tutan varmı saglıklı gebelik geçiren varmı diye merak ettim sormak istedim çok çok sagolun 🥰
Nisa34- Gebeliğimde ramazanda hamile kaldım ve tam 30 gün tuttum çok şükür. İlkinde de 6-7 aylık hamileydim 18 saat tuttum yavrularım sağlıklı 3,5 kg doğdu. Zaten sahur ve iftarınızı güzel beslenirseniz Allah ona su ve hurmayla bile yardım ediyor. Sağlıcakla gelsinler hayırlı ramazanlar…