eslemsi Bende vifolic kullanıyorum 13. Haftamda yazıldı bittikçe ben aldım doktoruma da sorduğumda, omega takviyesini doğuma kadar kullanıyoruz dedi. 23 haftalığım hala kullanıyorum neden bıraktınız ki, vifolic omega ayrıca içinde diğer bütün vitaminlerde var