Merhaba kızlar,
Ben 24. Haftada mı ne şeker yükleme testi yaptırmıştım, referans değerleri arasında çıkmıştı. Daha sonra doktor değiştirdim, bebeğin kilosu, kafası, göbeği vs bir hafta önden gidiyordu. Doktor da bir hafta şeker ölçelim takip edelim dedi. Ben de günde 7 kere açlık tokluk şekeri ölçtüm evde bir hafta boyunca. Onda da bir sorun çıkmadı. Şimdi 37+2’yim bebeğin kilosu 3300 çıktı bugün. Dr yine şekere bakalım arada sırada dedi. Bu durum beni strese sokuyor ve sinir olmaya başladım, şeker olmadığını anlamak için daha kaç kere ölçmek gerekiyor. Çoğu bebeğin doğum kilosu bu diyor doktor, sizce sezeryana yol mu yapıyor ? Şartlar uygun olmazsa illa normal doğum delisi değilim. Fakat sürekli şekere bakmak da strese sokuyor beni. Bebeği önden giden arkadaşlarda böyle bir durum yaşandı mı, defalarca şeker ölçtünüz mü?