Kızlar şeker testi neden 24,28 arası yapılır 32 haftalığım yapamazmıyım şimdiye kadar açlık ve tokluk şekerlerim çok iyi çıktı o yüzden pek umursamadım çocugumda ileride gitmedigi için suyuda iyi diye gerek görmedim fakat şimdiye kadar şeker açlık 70 tokluk 120 civarı çıkıyordu bugün öylesne deniyeyim bakayım dedim açlık 72 tokluk 180 çıktı ama yemek yedikden bir saat sonra tatlı yedim öyle baktım 🥺🥺 korktum