Mrvnehir208 bende zaman zaman oyle dusunuyorum canim belki bebek iyi gelcek gereksiz seyler dusunmemeye baslicam kendimi mesgul edicem falan diyorum ama asiri takintili bi insanimda covid durumundanda cok korkuyoeum annemden baska kimsenin eve gelmesini istemiyoeum bi sure kendim bebekle evde olmak istiyorum zaten gidip gelcrk kimse yokda esimin ailesini falan da istemiyorum hic gormesinlerde demiyorum ama kucaklarina almasinlar sevmesinler, hic dikkat eden insanlar degiller cunku asilari var diye salmislar, benim dikkat ettigim gibi etmiyolar, ben ne biliyim tasiyici olmadiklarini yeni dogan bi bebek var sonucta bagisikligi yok her turlu seye acik, bi sekilde soylucem maskesiz almicam iceri, kucaginada kimse almicak valla, haksiz miyim,